Hayırlı aksamlar kizlar bugun randevum vardi 3 hafta sonra gelmen gerekiyor zeka testi yapicaz dedi 2 yasinda kızım doktorun yanında çok huzursuzluklar yapinca sormayi unutup ciktim zeka testi dediği ikili test degilmi yoksa farkli mi ilk kızımda hiç böyle birsey duymamıştım