Güzel anneler İki gün önce detaylıya girdim 30 dakka sürdü bebeğimin kafası aşağıda dedi beni baş üstü ters yatırdı bildiğimiz çatalda yapıldı beynim akacak sandım ve karnımın baya alt kısmına bastıra bastıra ittirdi yukarı doğru dedi hemen aşağı iniyor doğum pozisyonunda ve yüzünü de arkaya dönük göremedik öyle net doktoruma sordum iki hafta sonra sonuçlarla gel dedi internetten baktım erken doğum riskli gebeliktir diyor daha 22 haftalığız bebeği böyle başı rahimde dönük olan var mı normal bi durum mu acaba