Seraykrblt İlk kan testim 512 çıktı iki gün sonra tekrar yaptırdım 1046 çıktı sağlıklı mı ve kaç haftalıktır?
Mumy01 Seraykrblt beta ve son adet tarihi ile hesaplama yanlıs oluyor doktorlar bile utrason görüntüsü ile haftalık takip yapıyor başta son adet tarihini baz alıyorlar ama bebek utrasonda görülünce gelisimine göre haftası takip ediliyor
Deletedmom23234 Seraykrblt Merhabaa eğer gebeliğinizde geç döllenme vs. söz konusu değilse şu şekilde oluyor hafta ve değer uyumu❤️
Seraykrblt Znrr yazıyordu yanında aralıklar ama ilk olduğu için hiçte anladığım bir konu değil o yüzden sordum
Znrr Seraykrblt doktor gelişimine göre söylüyor haftasını canım. Ultrason ile baktığında haftayıda öğrenirsin inşallah.