Bugün tek yumurta ikizi kızlarımla 37+3 olduk son kontrolümüze gittik pcr testimizi yaptırdık Perşembe günü sezaryen olcam nasipse şimdiye kadar kolumu bile alçıya aldırmamış bir insanım çok korkuyorum ameliyattan bir yandan da o kadar ağırlaştım ki biran önce olsun bitsin istiyorum 😔