Gmst ben henüz 11 haftalık hamileyim. Tıpkı sizin gibi anksiyete bozukluğum var, aşırı kaygılanıyorum. Normal doğuma asla yüreğim dayanmaz. Şimdiden doğumum nasıl olacak endişesine kapılmıştım zaten..
Yazınız bana güç verdi :) Tam aradığım şeymiş :)
Rabbim evladınızla sınamasın, yüzünüz ömür boyu gülsün. Mutluluklar :)