Mmoommlife merhaba, tedbir amaçlı kullandım hem kilolu hamile kaldığım için tansiyon çıkmasın diye hemde boş gebelik sebebiyle pıhtılaşma olma ihtimaline karşı. 32. Haftada bıraktım ve doktorum iğne falan vermedi pıhtılaşma testi de yapılmamıştı bu yüzden 32. Haftada baya bi tedirgin oldum pıhtılaşma varsa ne olacak diye fakat doktorum hiçbir şey kullanmamam konusunda çok netti bu yüzden iğne vermedi. 37. Haftaya girdik çok şükür 🙏🏻 gelişimi de kilo artışı da gayet iyi. 32. Haftanızda mısınız?