Bende
Rabiakru benim de Eylül gibi doğum kendimi tutmaya çalıştım ama sonunda bi patladım a 101 ve bim den elime ne geçerse aldımm😂😂😂 Bence çok ince şeyler alınmaz diye düşünüyorum çünkü Eylül zaten çok sıcak olmuyor artık on bahara doğru gidiyor bir tık daha kalın şeyler almaya çalışıyorum tabi kışlık değil :)