Znrr Adilenur canım herkesin farklı geçiyordur muhakkak ama beni bol ağırlar karşılamıştı 😂 halada devam ediyor
ratatosk Adilenur benim çift yumurta çok rahat geçiriyorum şükürler olsun hiç bir klasik belirtim sıkıntım olmadı. Sadece 18. Haftada karnım bi anda çıkınca 3 4 gün bel ve sırt ağrısı oldu sonra o da geçti şu an 27+1 oldum biraz ağırlaşıyor haliyle insan 😬
PinarCaliskan 20.haftamdayim hiç mide bulantım olmadı, bir ara çok baş ağrısı çektim migrenimde vardı baya zorladı beni çok şükür şimdi o geçti 2haftadir bacak ve sırt ağrılarım var doktor magnezyum verdi 🤗
Adilenur Gmzclb tek yumurta oldukları için tek bir kese içindeler aynı boydalar hemen hemen mm farkı var
Gmzclb Adilenur benimde tek yumurta ama arasında zar var yani sanki ikiye bölünmüş gbi biri diğerinin 2 katı 😔
Adilenur Gmzclb benimde bu gün doktor kontrolüm var henüz küçükler belki o yüzden tek kese gördük 9+2 deyiz