İğneyi cuma vuruldum cumartesi sabah akşam ve pazar sabah değerlendirdik sonra gün aşırı ve yatakta kalçanın altına yastık koyup ayaklarımı dikip yattım 15-20 dk. Ve d vitamini kullandım üreme ye birebir faydası var ve folik asit içtim şuan 2 aylık hamileyim çok şükür