Ya Canlar ben 39+5 günlük oldum her hafta 3 gün arayla doktora gidiyorum iki kere çatı muayenesi ettiler ya hiç bilgi verilmiyor 4 haftadır bebeğimin ne kilosunu öğrenebildim
ne boyunu nede normal mi sezeryan doğum mu yani neden biz annelere bilgi vermiyor devletteki doktorlar bugün bana sadece sancın olursa gel dedi bu mu yani ben onlarıda anlıyorum yoğunlar pandemide var ama böyle nereye kadar gidecek 😔