Bebeğin hareketlerini ilk kez 24. haftamda hissetmiştim, gayet normal sizin de hissetmemeniz. Plasentanız karın ön duvara konumlu olabilir. O da hareketlerin daha geç ve daha az hissedilmesine neden oluyor. Benim plasenta o şekilde konumlanmış mesela.