Asyakuzusu sanırım benden bahsediyorsun 😁😁 evet bizşm aile apartmanı hepimiz olduk 1.5 ayımda maalesef her gün sarımsak limon ve ilik içtim mecbur eşimle ayırdım her şeyimi aklına ne gelirse lavaboları bile çünkü o olmadı çok şükür ben oldum.. Her gün serum diye söylenen bir karışımı içtik bütün apartman 3 katta tabi onlar ilaçta kullanınca 1 haftada iyileştiler ben 2 ay tat koku alamadım neyse karışım şu ; sütün içine sarımsak rendele üstüne zencefil dök bunu her gün 1 kaşık içtik.. Sabahta balın içine yaş zencefili robottan geçirdik sabah kahvaltıdan önce akşam yatarken 1 kaşık yedik kolonya sürekli elimizin altındaydı çok şükür geçti gitti.. Bende onlardan 1 hafta sonra iyileştim koku tat gelmedi sadece 2 ay yoksa virüs bitmişti 🤗