Ygmr15 Merhaba güzel anneler bugün 50 gr şeker yüklemesi yapıldı yapılmadan önce değer 94 çıktı yükleme yapıldıktan bi saat sonra ise 154 çıktı bi saat sonraki degeri bu kadar yüksek beklemiyordum açıkçası sizce cok mu yüksek
Ygmr15 Sermec27 ilk defa diyet yapmam gerekecek sanırım ekmek çok tüketiyorum azaltirsam daha iyi olacak
Sermec27 Ygmr15 tam bugday ve cavdar ekmeği tüketebilirsin canım ekmek makarna tatlı meyve hamur işi pirinç patates havuç yememek lazım sekerde 🥰
Ygmr15 Sermec27 ya o kadar ciddi mi suan cok üzüldüm ailemde hic şeker yok ama yine de dikkatli olmakta fayda var
Sermec27 Ygmr15 ne yazık ki canım gecen gün canım istedi 4 tatlı kaşığı sütlaç yedim üstüne 2 saat yürüdüm düşük cıksın diye 140 cıktı yani ufacık bir şey bile cıkarıyo sekeri
Ygmr15 Sermec27 cok teşekkür ediyorum canım bilgilendirmelerin icin bebisler icin katlanacağız artık sağlıklı bir gebelik diliyorum 🌸 gece muz yemistim uyumadan once hemsire bundan kaynaklanabilecegini söylemişti
Mervembrs Benim 50lik yüklemede 145 çıktı ama doktor fazla dedi sonra 100lük yaptım. Maalesef tokluk 1. Saat hep yüksek çıkıyor. Açlıkta ve 2. Saatte normal. Diyetle de düzelmediğinden insülin kullanmaya başladımm
Mervembrs Ygmr15 dikkatli olmamızda fayda var. Allah hepimizin yardımcısı olsun bebişlerimiz sağlıklı olsun