26.haftaya gireceğiz. Doktorum prilam içme artık bir deneyeyim dedim. Yine sabahtan beri 3 kez kustum midem berbat durumda. Psikolojim bozuldu artık 7.aya girdik ama hala bitmeyen bulantılarla savaşıyorum. Normal mi bu yoksa midemde ciddi bir sıkıntı mı var anlayamadım