Elbet-birgun-kavusacagiz [silindi] sen iki gun sonra tekrar kan ver canjm en azindan artis nasil ona bakarsin
Mikmikk 1000 mi olması lazımmış?? Valla delirtiyorlar insanı bazı doktorlar 3 haftalık hamileydim değerim 270 çıkmıştı 5. Haftamda 2300 ü buldu hiç korkmayın gayet normal
nslhhsn9221 [silindi] benim adetim dört gün geçti 153 çıkmıştı hiç 1000 olmasi lazım filan diyen olmadı. Sadece tekrar baktılar düzenli artış gösteriyor mu diye
Hacerdnc [silindi] Amin inşallah. Oyle dedilerse vardır bi bildikleri. Umarım güzel haberler alırsın.
Kubra2012 [silindi] Benö adetten 1 gün sonra 194.8 di önemli olan iki günde iyi artması saçmalamış bidaha ona gitmeyin artış nasıl ona bakın ikiye katlaması önemli