Kızlar ben 31. Haftamdayim doğumuna daha 2 ay var ama ben hastahen çantamı hazırlıcam , rahim kısalıgım sınırda ,erken doğumda olabilir.. oyuzden her ihtmale karşı şimdiden hazırlayımm herşeyi yıkayıp ütülemiştim
Sorum şu ben 2 takım 5 li hastane çıkışı aldım. Alt ve üstü var
içine ekstra olarak sade beyaz zıbın ekliyim mi. ,sıfır veya yarım kol?
Siz nasıl yaptınız?