Sermec27 sizin yorumlarınızı gebelik şekeri postunda az çok takip ediyorum, faydalanıyorum da Allah razı olsun. Sanırım size 50 mg şeker yükleme yapıldı, bana 75 mg yükleme yapıldı, onun için 1.saat tokluk sınırı 190. Benim 171 çıktı. Üst sınıra yakın olması tabi iyi bir durum değil ama şeker hastalığı olarak da değerlendirilmedi. Doktorum da sadece dikkat etsen iyi olur şeklinde konuştu. Normalde dikkatliydim ama 1 hafta 10 gündür falan tatlı krizleri yaşıyorum. Züberi de biliyorum ama beni kesmiyor normalde de deli gibi tatlı yiyordum şimdi sanırım o alışkanlığı yıkmak biraz zor geldi. Bakalım bu hafta kontrolde ne diyecekler, artış varsa ben de mecbur daha kontrollü bir yemek düzeni oluştururum 🌺