Alinamoms sizi korkutma gibi bir amacım yok ayrıca, bende de şeker var çünkü 👍 yani benimde bebeğime birşey olabilir. Dikkatli olmak lazım aaa nasılsa 400e çıkmıyor diyerek rahat olmak benlik bir durum değil. Benim için yüzde 1 risk bile risktir.
örneğin, geçen sene verem geçirdim. Türkiye’de verem olma insidansını biliyor musunuz ? Yüzde 1. Yüzde bir ihtimal benim başıma geldi 😊