15:30 itibari ile kontrole gittiğimiz hastanede doktorun bize aktardıklarını paylaşmak istiyorum .
30+2 haftalık hamileyim . Doktorun söylediği: Kafa 33 haftalık vücut 31 haftalık . Bebek doğum pozisyonunda duruyor eğer kafası biraz daha büyürse ki öyle olacak gibi duruyor , doğum sezeryan olurmuş . Boyu uzun dedi kilosu ise 1,675 gram . Kafasının vücuduna göre önde gidiyor olması normal mi diye sorduk gayet normal cevabını aldık . Sizlerde bu ve buna benzer şeyler başınıza geldi mi ? Kafasının vücudundan 2 hafta ilerde gitmesi normal mi ?
herkese teşekkürler