Sizin için hamileliğin en güzel yanı veya yanları neydi? 🤰🏻
Benim için fiziksel olarak baktığımda;
🐣 Üşümemek harika bir duygu🙈
🐣 Yanaklarımın al al olması da çok hoşuma gidiyor 😊
🐣 Bir de içimde hareket halinde olan bir insan taneciğini hissedebilecek ayrıcalığa sahip olmak 🤰🏻