Merhaba arkadaşlar, 5+4 haftalık hamileyim. Geçen hafta perşembe günü keseyi vajinal ultrasonla görmüştük. Doktorum kesenin büyümesini görmen lazım demişti. Ben haftasonu içimde bir şey hissederek bhcg değerine baktırdım. Değerim 10 günde 112′den 442′ye yükselmiş. Ya da değer yükselip düşmeye başlamış bilmiyorum. Sonuçta vajinal ultrasonda görünmesi için de 1000 üzeri bir değer olması gerkiyor. Bugün tekrardan doktora gittim ve kese aynı olduğu gibi duruyor dedi. Büyüme falan yok. Perşembe bir daha gel bakalım dedi. Ben düşmesini beklemek istemiyorum deyip kürtaj istersen perşembe baktıktan sonra yapalım dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı? Benim merak ettiğim hiç bir şekilde kanamam, ağrım yok. Başından beri olmadı. Bu bebek kendi kendine düşer mi? Doktora kesenin büyümesi gibi bir durum söz konusu mu dedim. Böyle bir tane hastam oldu ama bebeğe ne olduğunu ben incelemedim bilmiyorum dedi. Bir de kürtajdan sonra ne kadar süre sonra hamile kalınabiliyor. Bizim için planlı bir gebelikti, böyle olması bizi üzdü.