Yeni 2 günlük düşük yaptım 3 yıldır çocuk bekliyordum tam oldu derken tutunmadı birdaha deneme şansım ne zaman olur bide adetten 1 hafta sonra eşimle birlikteligim oldu öyle hamile kaldım yumurtlama gününde o kadar birlikte olmamıza rağmen tutmuyordu dogru mu sizce 👍