Teacher-mom ben köy okulundayım öğrenci sayımız çok az ama uzaktan eğitimden sonra öğrencileri toparlamak zor oldu onları toparlamak için çok uğraştık velilerimİzi neredeyse hiç görmüyoruz..benimde haftaya izin hakkım geliyor ama 2 temmuza kadar çalışmayı düşünüyorum evde de canım sıkılacak çünkü 😃sizin okulunuz stresiyse bence de ayrılın kendi sağlığınız daha önemli