ipekeylul Haftamıza giriş yapmış bulunmaktayız bugün, kontrolümüzede gittik çok şükür gayet iyiymis oğluşum dogum pozisyonuna gelmis 2600 gr 47 cm dedi doktor sizce nasıl gelisimi? Sizin bebisiniz 35. Haftada nasıldı💜
Fatmaada2015 ipekeylul bizde bugün 35 olduk ama bizimki 30 dan beri Doğum kanalında erken doğum riskimiz war 35 gelebildik iğne we serumlarla en son 34+4 de gittik 2.700 gr 47 cm idi Cuma gidicez yani 35+4 de bakalım ne olacak
ipekeylul Fatmaada2015 benimde 32. Haftada dogum kanalindaydi canim ama doktor bisey demedi. Agriniz sanciniz ve bi risk yoksa insallah zamaninda dogar neden erken dogum riski var suan bu haftalarda zaten dogum pozisyonu olmasi normal degilmi
Hey123 Fatmaada2015 benim rahim ağzı uzunluğunu görüp ölcemedi dr karın ultrasonundan çünkü kafası gölgeliyormuş orayı. Benimde aklıma takıldı daha sonra. Acaba benimki de mi kanala girmiş oluyor da göremedi dr. Bir de aşagıda hissediyorum. SiZin ölçtü mu rahim uzunluğunu
Fatmaada2015 ipekeylul ben genellikle 30. Haftadan sonra erken Doğum yapıyorum kızım 35 haftada doğdu oğlum 37 ye zorla geldi şimdi yüne aynısı 30 dan beri ağrım çok Doğum sancısı çekiyorum iğne serumla durduruyoruz 37 ye gelsek yeter 2 hafta daha
Fatmaada2015 Hey123 hayır Benin zaten sezeryan olacağı için şuna haftamı doldurmamı bekliyoruz sancılarım çok durduruyoruz
ipekeylul Fatmaada2015 bol istirahat et canim dikkat etmek zorundasin genede Rabbim saglicakla gelmeyi nasip etsin
ipekeylul Melikesvm usg kagidi verdiyse eger FL yazan yerin karsisindaki degeri 0,7 ile carparsaniz boyunu bulursunuz mesela FL 68,0 yaziyorsa 68×0,7=47 cm oluyor boyu
Fatmaada2015 ipekeylul işte o pek mümkün değil 6 yaşında kızım 5 yaşında oğlum war aşırı hareketliler yemeleri içmeleri çamaşır bulaşık bitmiyor ki dinlenmeye çalışıyorum elimden geldikçe zaten doktor demişti tuwalet dışı ayağa kalkma ama imkansız işte