Kaderakkes rabbim sağlıklıca kucagınıza almayı nasip etsin 😊 doktorum güzelyalının doktoru, doğumu orada yapıcam nasipse fakat sadece bu iki hastaneyi önerince farklı bişey mi var acaba diye düşündüm. bende sadece ikili tarama yaptırdım bi sorun çıkmadı üçlü taramaya gerek yok dedi yaptırmadım aslında doktorun yönlendirmesiyle hareket ediyorum :) ilk bebeğim tecrübesiziz o yüzden sanırım