bestmom_123_ Selam kızlar ben 7 haftalık hamıleyım Hamılelıgım başlangıcında bellı sancılarım oluyo ara sırada ayaklarım üşüyo bunu yaşayan varmı ?
Hilal-95 bestmom_123_ bende aynı zamandayım şuan adet sancın olur dedi doktorum normalmiş bugun çok şiddetli olmadığı sürece sorun yok dedi rahim genişliyor ondanmış hayırlı olsun canım🥰