28+1 gebeyim. Bir haftadır baş dönmem ve mide bulantım var. Başımda değişik bir sersemlik oluyor. Ara sıra kusuyorumda. Bu haftalarda böyle şikayetleri olan var mı? Tansiyonum 13-9 çıkıyordu ama ödem protein kaçağı yok tansiyondan mı oluyo bu hafta stresli bir durum yaşadım ondan mı oluyor anlamadım. Çarşamba doktor kontrolüm var ama huzursuzum.