Mrb. 34+1 ikiz gebeyim. Bugun kontrole gittim bebeklerin ikiside 2300gr olmus suan. Suyu falan iyi dedi 45cm.olmuslar. doblör bakılsın dedi ona gore dogumu artik konuşalım dedi. Bandırma’da oturuyorum devlete gittim bugun. Balikesirde perinatoloji ye git bakalim bi bakyir dedi. Ozele de gidiyorum onada sorucam da. Ikiz gebelerde sizdende istendiği merak ettim. Gebelik sekerimde cikmisti o zamandan beri dogumu yaptırmaya cok yanaşmıyo devletteki. Kafam iyiden karıştı 🤯