Kaderakkes ikizlerde kiloya da bakıyorlar ya doğduğunda sukur 2 kilo yu geçtiler. Gelisimleri iyi dedi cok sukur. Ciger gelistirici de yaptırmıştım 2 hafta önce. Saglikli olsunlarda yoksa kilo takıntım yokta doktor hep 2 yi geceler rahatlarız diyodu baya rahatladım 😊 benim oğlan 37 haftalık doğdu 4150 gr 7 yasinda suan kilodan eser yok 😅