tipikbiryayburcu esras canım benimde 3-4 gün kala kopkoyuydu sonra gebelik testi yaptım pozitif çıktı. inşallah pozitiftirr 🥰🙏🏻
esras tipikbiryayburcu benim şimdi şeffaf akıntım var 18 nisanda leke gördüm ama devam adet kanamam gelmedi
tipikbiryayburcu esras kilodunda beyaz leke bırakıyor mu? Leke inşallah yerleşme lekesidir test yaptın mı?
esras tipikbiryayburcu yok test yapmadım korkuyom hep negatif diye ama şeffaf akıntım var iç çamaşırımda leke kalıyormu anlamıyom kilodum beyaz😊 takip edeyim
esras tipikbiryayburcu bel ağrım vardı leke gördüm ama sonra akıntı işte şeffaf ama beyaz parçalarda vardı bazen
esras tipikbiryayburcu gitti köyü renk çamaşır giydim zaten akıntım oldu hissettik gittim bakmaya ama.sanki beyazlık var 🤭🤭