Sehera1 kesinlikle doktorunuza durumu bildirin ve tahlil isteyin özellikle hamilelikte olur öyle diyenleri dinlemeyin. Banada hamilelikte olur dediler ve enfeksiyonum çok arttı önceden rahat bitebilecek durumdan dolayı 3 gün hastanede yattım antbyotik kullanıyorum geciktirerek ihmal etmeyin🌸