TunarinAnnesi öncelikle utanacak bir şey varsa, sıkıntısı olupta bilgi alışverişi yapanı linçleyenin utancı olmalı o.
Başkaları adına utanma olur o, sen rahat ol:)
Benim iki ay önce yumurtlama zamanı olduğunu düşündüğüm süreçte senin gibi bir kaç damla peçeteye gelen pembe lekem olmuştu.
Yerleşme kanamasını yaşamadım ona yorum yapamam ama okuduğum kadarıyla kahverengi oluyormuş.