Kızlar 1 hafta önce kanamam olduğunu yazmıştım buraya bugün kontrolüm vardı çok şükür Hersey normal dedi doktor sağlık ocağına ignemi vurdurmaya gide bilirim izin verdi ama dinlenmemi söyledi.. değer muane içinde 4 mayıs gel dedi şimdi benim hesabıma göre 13 haftalik olcam.. ikili tarama testleri nezaman yapiolar? geç kalmam mi sizce ikili tarama için? bugünde doktorumdan hiç memnun kalmadım.. Benim canım burnumda zaten içeriye girdim montumu çıkartıyorum bana hade hade çabuk ol sezeryana gircem diye tersledi, ilk kez böyle bisey yaptı 😶🤷♀️Anlamadım gitti😶