Hamiss122 nasıl ya 4 aylık evlisin ve bunları mı yaşıdın yazıklar olsun o adama adam bile demeye dilim varmıyo benim eşimde ağrılı kaynanamla altlı üstlü oturuyoruz bizimde tartışmalarımız oldu ilk zamanlar her evlilikte olduğu gibi bir kez bana el kaldırdığı için babam Beni almaya geldi apartmanı başına yıktı çıldırdı yani ve eşime o yetti o hadiseden sonra bırak el kaldırmayı benimle kavga etmeye korkuyo çünkü babam beni çeker alır bir daha yüzümü göstermez ona o da bunu çok iyi biliyo doğulu kafası yaşıyolar çünkü erkek elde kaldırır ezerde kaynanamda aynı erkek o erkek deyip geçiştiriyo yok öyle bi dünya bende insanım oda ikimizide allah yarattı onun beni ezme gibi yada bana eziyet çektirme gibi bi hakkı yok kendini asla ezdirme asla baştan taviz verirsen sonrası daha kötü olur madem annenlerdesin o seni arayıp sormuyo sende onu asla arayıp sormayacaksın o pişman olup köpek gibi gelicek seni almaya ama babanda ağzının payını vermesi lazım ki dersini alsın. Yazık ya baba olucaksın sen hamile karına nasıl pılını pırtını topla anana git diyebiliyosun yazık.