Suzantuysall benim de asagıdaydı doktorum rahim ağzını daha kapamamış ama baya asagıda dedi sonra ayrıntılı ultrasona gittim orada doktor bebek doğum pozisyonunda bile dedi ama birkaç hafta takip dediler ve plesanta da kızım da yukarı çıktı. Cok dikkat et sırtüstü yatıp ayaklarını kaldır. Çıkabilir yukarı benim 32. Haftam biticek duan gayet normal gözüküyor hersey