1hmsranne Kızlar Omü’de yani fakültede doğum yapan var mı? Normal doğumu destekliyolar mı? Memnun kaldınız mı 🌸
Huccet_5534 1hmsranne ben 2.doğumumu orda yaptim canim epiduralle normal dogum yapmıştım gayet iyiydi memnum kalmıştım
Merve1455 Bende hiç aklımda yokken bebeğimdeki risklerden dolayı orada doğum yapacağım galiba doktor Ayşe Zehra Özdemir’e gitmeye başladım geçen hafta. Omü hakkında hiç bilgim yok korkuyorum da biraz bilgisi olan bizi aydınlatsın.
1hmsranne Merve1455 ben o doktoru iyi diye duydum birkaç kişiden. Siz gittiniz mi memnun kaldınız mı acaba. Ben şuan şırnaktayım doğum için gelicem
Merve1455 1hmsranne ben gidiyorum bir aydır memnunum ve gelen herkeste çok iyi olduğundan bahsediyor. Akşam 6-7 ye kadar hasta bakıyor Maşallahı var yani çok kalabalık oluyor.
1hmsranne Merve1455 evet bana başka bir gönderide yazmışsınız gördüm teşekkür ederim. Odalar hakkında bilginiz var mı nasıl? Birde dogum icin ücret ödeniyo mu acaba
Merve1455 Odalar Hakkında Bilgim yok ama özel oda seçeneği varmış galiba yine burada bi arkadaş yazmıştı ve sezeryan için 700 TL ödediğini söylemişti ben hiç sormadım bilmiyorum. Siz neden fakülteyi düşündünüz.