Arkadaşlar ben Ankara a life hastanesine gidiyorum şu an 19. Haftamdayım doktorumu ve hastanemi değiştirmek istiyorum özel sağlık sigortası yaptırdığım için şu an etlik lokman hekime geçebiliyorum. Sizce bu durumda doktor değiştirmek yanlış bir hareket mi olur? Lokman hekime giden var mı?