Nida02 Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı 31 haftalık hamileyim kilosu 1.800 devlet hastanesine gidiyorum doktorum hiç ilgili degil kilosu iyi dedi ama sizce azmı💗
Minik1bey Nida02 Kilosu gayet iyi merak etme doktorun bana söylediğini söyleyeyim sana en az 3 kilo doğar bu bebek 😂 Bana öyle demişti bizimde o kilolardaydı için rahat olsun 🤲
eko1618 Nida02 benimde 32. Haftamda 1890 dı gayet güzel kilosu sağlıklı olsun sağlıkla gelsin doğunca zaten kilo alacaklar inş 🌼
Nida02 Zeynepturkman inşallah canım teşekkür ederim gözüm sürekli tosun gibi bebeklerde 😂 benimkide bir an az geldi kilosu tabi saglıklı olsunlarda dogduklarındada alırlar kiloyu 💐😘
sumeyye19 Bende 29 haftada bu kilodaydi bebegim . Doktor 2 hafta onden gidiyorsunuz bir sıkıntı yok hersey yolunda dedi. Sadece kilodan dolayi dedi ama bilmiyorum nasil olacak🤷♀️🤔💙
damlaaltinay Nida02 ibşallah kuzum beşe şeker var diyet yapıyorum bu ay karnım hiç büyümedi ve 2,5 kilo verdim inş sıkıntı olmaz 🤔