Bilgisi olan anneler yazarsa çok sevinirim. Çok yakın bir arkadaşım için yazıyorum. Gebelik durumunu öğreneli yaklaşık 20 gün oluyor. Doktorunun istediği kan tahlillerinden birisi de buydu. 6 ve üzeri olması pozitif anlamına geliyormuş. 208,3 çıkmış oranı. Başına böyle bir şey gelen var mı acaba ? Biz internetten okuduğumuzda virüs tarzı yazılara denk geldik ve endişe ettik açıkçası. Doktoruna gitmesine birkaç günü var. Birimde aklımıza size danışmak geldi. Bilgisi olan anneler aydınlatırsa çok seviniriz. Teşekkür ederiz şimdiden. Hepimiz bebeklerimizi sağlıkla dünyaya getirelim inşallah 🙏🏻💕 @Tugcekorkmaz