Pusetlisini diyorsanız dünya para verdim aldım depoda duruyor çünkü pusete bebek belli bir aydan snra oturamıyor öbür büyük kısmıda çok büyük olduğu için hertürlü sıkıntı . Tekrardan tam yatak olan baston aldım mükemmel bir araba çocuk çok rahat ediyor