Sibelgulerbaylan KkubraOz valla benim hafiften ara ara kasık ağrım geliyor gibi psikolojik de olabilir delirdim 😂😂
KkubraOz Sibelgulerbaylan benimde kasık bel ağrım var ciddi ciddi var ama bende acaba enfeksiyon filan mı kaptım diye düşünüyorum hiç hamileliğe yormadım 😄
Sibelgulerbaylan Guneyinannesi1 tamam canım yaz olur mu inşşallah pozitif sonuçlar alırız hepimiz ❤️😍🙏🙏🙏🤲🏻🤲🏻🤲🏻
KkubraOz Sibelgulerbaylan labaquick diye bi marka trendyoldan bu ayda olmazsa ondan takip edicem bende
Sibelgulerbaylan KkubraOz inşallah canım cuma yazarım buraya sende yazarsın haberleşiriz öpüyorum inşallah hayırlısı olur ♥️😍😍
Sibelgulerbaylan KkubraOz canım bi bak ben yaptım ama silik gibi de değil gibi de https://hizliresim.com/nsCX6T
KkubraOz Sibelgulerbaylan https://hizliresim.com/PXWr5E Bence var biraz düzenledim çizgi görünüyor yarın kan ver 😇bize de haber et
Guneyinannesi1 Sibelgulerbaylan canım şimdi açıldı gebelik var görünüyor silik bi çizgi benimki daha silikti hatta
Sibelgulerbaylan Guneyinannesi1 ya bi saat geçti içini açtık çizgi yok gibi ama ilk 10 dakika daki sonucu çektim onu dikkate alamlıyım dimi