aslzyn44 kızlar esenyurtta otıruyorum boyle bı paket var dendı aradım 2. cocugu olanlara verılıyomus alan oldu mu
enisenalbant aslzyn44 bunun için maddi durum şartı var diye biliyorum durumu kötü olanlara yapılıyor bu yardım
Susam1 aslzyn44 belediyeler veriyor ama illa 2.çocuga mı veriliyor bilmiyorum bende arayacam bakalım yaşadığım şehirde de varmış
aslzyn44 GulcanDongel ben beledıyeyı aradım beyaz masaya bagladılar onlarda 2. cocuga verılıyo dediler vermıceklermıs
Lilasever Bez biberon hastane çıkışı ıslak mendil emzik filan vardı bez molfix di hatırladığım bu kadar komşumda görmüştüm bende daha doğum yapmadım
aslzyn44 enisenalbant maddi durum sartı olan ıbb nın verdıgı bu beledıyenın verdıgı her hamıle alabılıyor
Susam1 aslzyn44 tamam ama ihtiyacı olanlara mı veriliyor onu bilmiyorum öyle bir seyse kul hakkına girmeye gerek yok çok şükür durumum var ben belediye veriyorsa alırım diye diyorum 🤗 yazarım buraya yarın öğrenirsem
aslzyn44 Susam1 tabi canım oyleyse bızde almayız ama her hamıle alıyomus bız neden almıyalım verıyorlarsa alırız ben sordum 36 haftalıksan alabılıyomussun saglık ocagından hemıle olduguna daır kagıt ama ıste 2. cocuk dedıler
aslzyn44 Linaninannesi_ hangı ilçede oturuyosunuz oranın beledıyesı verıyor canım sıteden bakarsın olmadı ararsın