Kizlar hepinize hayirli gunler diliyorum dun acildeydim kanamam vardi cok sukur bebegimin kalp atislarini duydum doktor progestan hap verdi acilde igne serum verildi suan iyiyim demek istediğim boyle olup gebeligi guzel bi sekilde ilerleyen var mi aranizda bide evde surekli yatış vrdi wc ihtiyacı disnda kalkmak yok dedi 7.2 haftaligiz