Merhaba anne adaylarım 12+1 haftamdayım bugun ikili test için gittik doktorumuz biz hiç sormadan cinsiyet tahmini yapayım mı dedi, erkek dedi 🙂 tabi ilerleyen haftalarda değişebilir ama idrar torbasından oyle anlaşılıyor dedi sizce tahmin değişir mi 🤗