Arlex 28 haftadan 37ye kadar göbeği hep küçüktü. 38de kontrole gidemeden doğdu zaten. Ama göbeğini küçük olduğu dönemde yemediğim şey kalmadı yok yine de her hafta gittiğimde göbek küçük 🤷♀️ doktor en sonunda napalım bebeğin zayıf olacak demekki dedi. İnş sağlıklı olsun ama zayıf olsun önemli değil. Ama yine de ceviz, muz, süt, kuruyemiş, ıspanak, tahin, kaşar yiyebilirsiniz bunlar bebeğe kilo aldırıyormuş.