Kızlar merhaba öncelikle bir özet geçmek istiyorum 2 sene önce hamileliğimde bebeğimin ikili tarama testi yüksek riskli çıkmıştı ancak ultrason da herhangi bir sorun görünmedi. Daha sonra gelişim geriliği vs olunca test de riskli çıkınca trisomi 18 den şüphelenildi (bebek çeşitli anomali sonucu ya anne karnında ölecek ya da doğduktan sonra organ yetmezliği gibi sebeplerden ölecek dendi )ve amniyosentez istendi 4 doktor kararı sonucu yaptırdım ve sonuç temiz çıktı bebekde de herhangi bir sorun yoktu ayrıntılı ultrason da temizdi ancak 31 hafta da suyumun bitmesi bebeğin gelişim durması sonucu doğum yaptım ve bebeğim 1 gün yaşadı oğlum kalbinde oluşan bir problem sonucu vefat etti şimdi sormak istediğim tekrar hamileyim ve yaşanan şeyler o kdr acı ki anlatamam size. 9*4 haftalığım ikili taramaya az kaldı ama benim uykularım kaçıyor ikili tarama bi kere riskli çıkıp diğer gebeliklerinde tekrarlayan oldu mu (bu arada kan pıhtılaşmam olduğunu öğrendik iğne kullanıyorum)