veraninannesi1634 Arkadşlr 6 aylık hamileyim. Çok uyuyorum bu normal mi sizce? Gebeliğin ilk üç ayıda böyleydim ama 4. Ve 5. Aylarda çok güzel ve enerjik geçiyodu.
Nazli_01 veraninannesi1634 canım ben 7. Ayın ıcındeyım halen delıksız sekılde sureklı uyuyorum bırak uyu bebegın daha ıyı gelısır dedı doktorum anne dınlendıkce bebek daha guzel gelısıyormus daha cabuk buyuyor mus
Cmileozdmr veraninannesi1634 çoook normal canım benim biz 8 olucaz haftaya hala aynı helede 6 aylıkken baya uyuyodum
veraninannesi1634 Nazli_01 Bendeki sıkıntı gece uyuyamıyorum üçe kadr. Sonra da iki saatte bir wc kalkıyorum . Çok uyumaktan gözlerim kurudu artık😅saat üçte uyandım bugun.
Nazli_01 veraninannesi1634 yok cok sukur benım gece uykularım duzenlı gunduzde pek uyumamaya calısıyorum uyursam gece uyuyamıyorum o bırazda bızım elımızde ya
veraninannesi1634 ozlmakdmr 😂ben kendimi tuhaf hissediyorum ya Neyse doğduktan sonraya depoluyom sanırm😁darısı size diyim 😇
veraninannesi1634 Cmileozdmr dmeekki kişiden kişiye değişklik gösteryo, Çok teşekkür ederim.rahatladım😁😊