aylul0 Ben hurmayı çok seviyorum gebelik öncesi de hep yerdim gebe kaldım hiç kesmedim tabi onlarca yemiyorum
genel de 3 tane yiyorum. Bazen canım isterse bir 3 tane daha.. 31 haftalik hamileyim bir sıkıntı yaşamadım şimdiye dek . Bir şey olacağını da sanmıyorum yine doktorunuza sorun. 36 dan sonra artırmayı düşünüyorum