Kizlar 36+5 haftaligim, dün akşam bebiş, karnimin sağ tarafına toplanıp taş gibi oldu ara ara, bugün de çok değişik bir ağrı var yürürken acayip bişey. Normalde yürürken döndüğü için zaten rahmim ağrıyordu ama, bu yürütmuyor böyle sancı gibi, yürürken çok fazla acı oluyo neden sizce doğum başlangıcı fln olabilir mi? Daha önce hiç normal sancı cekmedim o yüzden bilmiyorum.