Zeynep_adem58 Kizlar bugun doktora gittim hala donmemis 1 hafta sonra arastrma hastanesinin aciline basvur doguma alsinlar seni dedi sezeryana canim sıkildi ilk oglum normal dogum olmustu 33 ten beri makat gelis dahada donmez heralde demi
Damlahtp Zeynep_adem58 evet ama neden kendi doktorunuz sezeryan yapmıyoda başka hastaneye yönlendirdi onu anlayamadım bide bazı bebekler 40 a kadr dönebiliyor burda hep yazıyolardı
Alya_7 İnstagramda fizyoterapist özge yoğurtçu var takibindeyim kendisi de hamile.Kaç kişi dönüş yapmış dönmeyen bebeği yaptığı hareketlerle,egzersizlerle döndürüyor.Bi bakın derim.Tabi egzersizler için doktorunuza danışın.
Zeynep_adem58 Damlahtp kendi doktorum degilki devlet hastanesinde kendi doktorun olmaz acilde kim varsa o yaotirir bu hastanede kuvez v.s yok 4 dusugum var belki ondan demistir araatirma hastaneleri daha kapsamli.oldugu icin zaten bn bu hastaneye sirf diger hastane uzak diye gittim nirmalde doktorum arastirma hastanesinde ama tabi ozel gibi bu d9ktor doguma girsin diyemiyoruz malesef